Man kan ju inte bara ha tråkigt.

Nä men ett seriöst inlägg kanske ?
Har varit ledig idag, vilket har varit riktigt skönt. Har städat i min lilla lägenhet och börjat fundera lite på när jag drar en road trip till Stockholm .. blir allting som jag vill blir det iaf i oktober :) och jag ser framemot det! skulle verkligen vilja / behöva komma bort ett tag. Imorgon är det back to school igen, där det händer mycket. Elevrådsmöte igen ! känns som att vi verkligen börjar komma igåg med ett elevråd, så man kan börja ta tag i studenten lite. Tro mig, jag längtar som f*n. Sedan blir det skolfoto, woho jag får vara med på 2 kort ! det sista och kanske det viktigaste är projektarbetet.. fortfarande inte kommit på någonting som jag vill göra, jag kan ju inte direkt bara måla om ett rum X) .. men jag måste ju komma på någonting snart...
however, så har jag börjat funderat lite på om det är dax att börja kika på balklänningar for real ? kan ju som börja bli dags..

Dagens
Humör: Trött och förvirrad.
Gjort: Sovit, städat, tittat på tv och varit allmänt ledig.
Planer: Se på Heroes, ta en dusch och sova.

Ser på: Heroes.
Lyssnar på: Rösterna på tvn.
Läser: Bloggar.
Dricker: Te.

Äter:
Ingenting just nu, men måste säga att jag är sugen på chips :)
Bästa: Emmm...kanske att jag har städat?
Sämsta: Dont wanna talk about it.
Väder:
Sol, regn, sol, regn, sol regn, and so on..


<3

Comments
Postat av: Anonym

Sv: hehe visst är de intresant. och de ända man behöver göra är att skriva en kommentar. de är ju fantastiskt ju ;)



följ gärna mig med bloglovin är du snäll :)

2009-09-29 @ 19:22:03
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: de är bara att kommentera om du är intresserad ju ;)

klicka på följ med bloglovin också är du jätte snäll :)

2009-09-30 @ 22:03:08
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: heheh, du måste ju skriva lite om dig själv också o så. som de står typ :)

2009-10-01 @ 19:43:01
URL: http://beloni.devote.se

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0