...........

Hej, ville bara säga att min moster är bra !
vill även tilläga att jag funderar på om jag ska söka nytt jobb? är less på att gå och lukta hamburgare i en vecka efter man har jobbat. + att jag har börjat fundera lite på vad jag ska göra efter skolan? förutom att flytta.. har funderat lite på att plugga vidare? men då måste jag nog ligga  i lite och göra 10000 kurser innan jag tar studenten, + att jag inte vet vad jag skulle plugga. för man kan väl inte plugga vidare till frisör? då måste man ju ta en frisör utbildning och dom kostar ju en del.. som inte direkt finns på mitt konto, tyvärr.. så mitt svar på den frågan är, nej jag har ingen aning om vad jag vill göra efter studenten.

Comments
Postat av: mostermamma

ja du är inte så dum du heller utan faktiskt väldigt bra du också....jag tror att det kommer att klarna för dig vad du vill göra efter plugget....det kommer nog som ketchupflaskan vet du...och jag finns här...det vet du...

2009-09-14 @ 18:18:18

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0