student 2010.

Har varit på möte med ABC-gruppen idag. Intressant och kul, måste jag nog säga, dels för att deras representant var både ung och snygg ( vad är oddsen för de liksom ;D ) och att det aa var intressant .. :S haha.. men faktiskt något som jag skulle kunna tänka mig att jobba med. verkar riktigt kul! Fick iaf väldigt mycket införmation, vet inte riktigt om jag äns han spara allt i minnet. Men jag är ju garanterat möss expert nu :) Och som företrädare från våran skola kommer jag få 500.-, vilket betyder iaf mössan gratis! .. ville bara säga det så ni vet ;)

 

Annars har jag passat på att städa, diska, tvätta och packa idag, eftersom resten av veckan är full bokad fram tills Sthlm. Men nu sitter jag i soffan och ser på scream queens :P sen blir det nog att sova, är ganska trött ikväll efter att ha jobbat natt hela helgen och sen kliva upp tidigt idag. Och på tal om ingenting såg jag ett inlägg tidigare idag som handlade om icas reklamklipp "nya praktikanten" där dom hade en debatt om den var diskriminerande eller rolig. Själv så måste jag nog faktiskt säga att den är bra och rolig, därför att han som är med och är praktikant visar ju bara att han och kan, och att dom inte är så korkad som många tror, vilket gör att den blir bra ! en tjej skrev t.ex. att många som såg den som kränkande är när man ser hur de andra tittar på honom, men alltså, det är ju faktiskt bara saningen, det Är så många tittat på utvecklingsstörda, tyvärr. men nog om de!

 

God natt <3


Comments
Postat av: mostermamma

klokt ..håller med dig....see you soon

2009-10-21 @ 18:38:57

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0