Midnightsun.

Hej, vill först och främst säga till den som kommernerade mitt förra inlägg anonymt, att jag, trots att jag inte vet vem du är och antagligen inte umgås med dej, antar att du inte vet hur jag har tänkt och vad jag har kännt dom senaste veckorna. Vilket gör att jag inte riktigt tror att du förstår hur jag menar med det hela, och eftersom att du antagligen har missupfattat hur jag menar det tar jag bort inlägget, och inte av någon annan anledning. och att jag har tappat många vänner är inte heller någonting som har med det här att göra, för det har aldrig äns varit i närheten av en situation som den här. Därför vill jag inte att du kommenterar minna inlägg om vad jag känner då du inte äns vågar stå för vem du är.




Helgen var bra! Trots att jag inte hra gjort så mycket. Laddar om för en ny vecka nu, jobbar natt till helgen, sedan blir det sthlm :) Det blir kul. Jag saknar stockholm. Men ni sitter jag och inväntar jobb. ska fara in en sväng mellan 21-23 för att hjälpa till då vi har oktober fest (halva priser på allt efter kl. 22 hela oktober.) Men nu blir det middag!



<3

Comments
Postat av: mostermamma

ja det var bra...att kasta skit på männniskor som man inte känner på en blogg det tyder på väldigt dåligt omdöme tycker jag...jag har också fått skit på en blogg en gång av männsikor som inte har en aning om vem jag är och det är som du säger inte ens värt att kommentera ...bara ta bort...kul att du kommer snart...saknar dig..puss

2009-10-12 @ 15:06:27

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0