Fredagsmys.


Har hamnat uppe i umeå hemma hos min syster. I dag var vi en sväng på stan, hittade en jättemysig tröja på HM, ingen riktigt aning om vad som händer i kväll... Hur som helst blir det nog lungt, då jag åker hem till Ö-vik under imorgon, ska träffa Mrs. S & co, det som dock är synd ar att om vi ska på krogen kommer vi ju bara in på framnäs, som är typ en kvarterskorg :( .. eller aa, man kan ju komma in på andra ställen med... Men jag hörde ryktet tidigade i veckan att plattan ska öppna igen!?!? känns som att det skulle vara  värt!  .. fast mest längtar jag till studenten! HOOWOOOO !


<3

Comments
Postat av: mostermamma

Hoppas ni får det super coolt ..häälsa

2009-10-30 @ 19:35:07

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0