Weekends like this in my <3

Har precis kommer hem i från en lung dag på jobbet.. rättare sagt har hela helgen varit lung! vädret ? ochd den efterlänktade lökmaskinen har äntligen kommit !!! så bra ! kan ju tala om att det inte är så himla kul att stå och skära 10kg lök åt gånger (vi skär väl kanske upp till 30kg i veckan), så en maskin är uppskattat. Våra förra gick sönder i kanske mars ? och våran sega chef har inte skaffat än förän  nu :P men nu är den på plats !
Igår kväll var jag ut med brudarna, Mrs. S och co hade otroligt kul, har inte haft så kul på länge, så det uppskattades! Gick till olles och dansade så att svetten ran ! HEHE.
Men nu sitter jag här och är skit trött, men ska nog snart sova tror jag, och hoppas på att min bli startar imorgon (a) en knapp som är trasig och inte vill slockna :(
aja, peace out.


<3

Comments
Postat av: mostermamma

å va kul att du hade roligt ..du ska dansa och ha roligt vännen ..det är du sååååå väl unt..ringde dig men du jobbade nog...kramiz

2009-11-08 @ 20:09:26
Postat av: Ma

Så otroligt glad jag blir över att höra att ni hade kul!! Det ska ni ha jämt i er ålder, mycket dansa och mycket fest.



kram

2009-11-10 @ 22:04:14

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0