New moon !!


Taadaa !



Biljetterna till New moon släpptes idag :D  (och moster, det är twilight böckerna, du vet.. :P )
Och ja, jag har bokat biljetter :) Hade hoppats på att ö-vik skulle ha Twlight + new moon kväll (som urvalda biosar har då dom visar båda filmerna) men nej, så självklart inte ! sop ö-vik !

Så i övrigt som förstår ni kanske att jag är tillbaka i verkligheten. i morgon är det besiktning, tandläkare och tattuering som gäller. och praktik då....
Har precis pluggat en massa massa nyss, så ny funderar jag på att göra någonting kul kanske ?


<3


Comments
Postat av: mostermamma

Va ! tatuering ???..Jaa sopövik !..kom hit så går vi på twilightkväll..jag är ju jättenyfiken nu......

2009-11-04 @ 18:11:27
Postat av: Beffa

och jag som typ tycker det va kung att övik ba visa den ena, ge ju inget å betala 200 spänn när man sett ena filmen jue :P



vad ska du tattuera?!

2009-11-04 @ 21:56:42
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0