Lessssssssssssssssssssssssssss.

Var visst ett tag sen jag skrev nu igen. men kan ju faktiskt skylla på att jag jobbat en del i veckan..
har precis kommit hem från en sjukt stressig helg, har inte hunnit med någonting som ska göras på jobbet ! i lördags efter hockeyn hade vi en beställning på 39 big meal, tycker det säger en hel del. och inte nog med det utan 02:00 en timme innan stängning kommer en ny buss lass med folk, men dom skulle bara ha typ korv med bröd, men ändå !! men till veckan är jag ledig heeeeeeela vecka, ska bli skönt ! Bio på trosdagkväll, och på fredag ska jag hem till mamma och ta hand om våra kära katter, medans som är i Thailand och steker ! men det ska nog bli mysigt, blir bara jag och syrran !
Nu ska jag se lite tv innan jag går och sover !
cya .


<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0