Home sweet home?

Hemma i ö-vik igen, känns både bra och dåligt. har ju saknat min familj och mina vänner, annars hade jag nog kunnat stanna kvar ett tag till. Men back on track, skola imorgon.
Många tankar som snurrar i huvudet, träffade även min far förra tisdagen, har fortfarade inte riktigt bestämmt mig om vad ja tyckte om det, det känndes så.... annorlunda, han kändes annorlunda. Ja vet inte riktigt, men jag vet att allting är upp till han från och med nu iaf.
En annan tanke som snurrar är, "så lätt blir du inte av med mig" (:


<3

Comments
Postat av: moster

ja jag kan tro att det var blandade känslor att komma hem....men en sak vet jag ! VI SAKNAR DIG:::moffi ligger vid trappen och suckar....lycka till i dag......kramkram

2009-05-15 @ 07:52:57
Postat av: Cilla

Ja äntligen är du hemma!! Saknat dig så. Åk aldrig bort igen!!!!

2009-05-16 @ 20:47:51
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0