Home sweet home

Hemma igen och ska snart iväg till skolan =/ känns ju lite halv jobbigt, har inte riktigt vaknat helt än heller, men så är det..
Kom hem från ösd igår, och jag måste säga att jag redan kan känna skillnad i min astma, hyfsat coolt. I lördags fick jag 2  behandlingar, och efter den första behandlingen sa läkarn åt mig att gå ut och springa, så det gjorde jag ju, och som vanligt tyckte jag att det känndes väldigt jobbigt när jag kom in, som ni kanske har hört säger de flesta som har astma att det känns som att andas genom ett sugrör, och det stämmer ganska bra ofta tjuter det även och jag får hosta med. Innan vi lämnade honom den dagen sa han även åt mig att han ville att jag skulle springa sista biten dagen efter när vi skulle tillbaka. Så dagen efter när vi kom tillbaka, hoppade jag av och sprang, en aning kortare sträcka än dagen innan men ändå så pass så jag visste att jag skulle andas genom sugröret. Sugröret fanns  där, men ändå inte, precis som att det bara var lite tjockare. ingen hosta och inget tjutande. På onsdag har jag idrott så då ska jag ta redan på mer :)

<3

Comments
Postat av: moster

Spännande spännande...

2009-03-09 @ 16:27:36
Postat av: Minna

Det är coolt :)

2009-03-09 @ 17:31:01
Postat av: cilla

Jag är säker på att det blir bra. Kom bara ihåg att ta dina droppar

2009-03-09 @ 21:19:57
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0