Det svider till där kniven skar.


Här har ni min sköna! Hade bästa timingen i världen; rullade in i nordingrå (där man hämtar paket om man bor hemma hos mamma, dvs, typ 2 mil? bort) och tänkte att jag skulle ta upp mobilen för att kolla om jag hade fått mitt paket, så jag stannade vid ica för att rota igenom väskan. Inget sms. Nähä, tänkte jag och skulle precis starta bilen då det pluppar upp på skämen; ditt paket från onoff..´.. blablabla XD jag kände så mycket för att garva då.. HAHA.
så nu sitter jag hemma hos mamma och leker lite.

en annan sak som jag kom fram till vad, att i februari skrev jag ett inlägg (önskelistan just nu) och jackan, skorna och datorn har jag ju nu.. så om jag ska ha någonting att spara till är det nog dags att skriva en ny lista.



Dagens
Humör: förkyld som satan.
Gjort: sovit borrt halva dagen, kört bil, hämtat dator.
Planer: Leka med dator och vänta på mamma

Ser på: Datorn.
Lyssnar på: diskmaskinen
Läser: aftonbladet.
Dricker: mjööööölk.

Äter:
ingenting, är mätt som ett as.
Bästa: Är ju illa tvungen att skriva datorn här med :D
Sämsta: förkylningen.
Väder: 
the sun glared down from a cloudless sky, håller dock på att gå ner.


<3

Comments
Postat av: britten

grattis grattis gumman...så duktig du är som jobbat i hop till en dator......visst ska vi till landet när du kommer...

2009-06-26 @ 17:55:55
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0