Nya jeans.



Fick mina nya jeans idag :) ( inte dom på bilden) ..
men som ni kanske förstår så är det ett par slitna/trasiga jeans. :)
JAG  tycker dom är skit snygga och jättesköna,
min mamma däremot tyckte inte om dom !
men det är ju inte hon som ska ha dom så det kvittar ju (:
Big sis är här ikväll(: kulkul!  så jag ska strax dra mej tillbax från datorn och vara social (:
ska kolla min post och grejer innan(: i morgon är det helg och det känns väldigt bra :D
Denna vecka har dock gått otroligt fort! :D

Dagans visdom : En ond kvinna är en god kvinna!


<3

Comments
Postat av: moster

Inte mamma men moster....Var har du köpt dom..såg att bik bok har fina....vill ha ett par vita..kram kram

2009-01-29 @ 21:56:56
Postat av: Cilla

Moster är modernare än din morsa....Men det passar väl tuffa tjejer som ni.

2009-01-30 @ 09:25:28
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: saraliten

ja mina är från bikbok. vi tycker om dej ändå mamma

2009-01-30 @ 13:33:02
URL: http://invincible.blogg.se/
Postat av: moster

du är utmanad

2009-01-31 @ 16:38:28

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0