Lucky day !

Kom hem från miss M för inte allt för länge sen och upptäckte att det är nin lucky dag idag !
Min granne som bor nedanför mig som alltid brukar klaga på högmusik och dyligt flyttar ut idag, woho säger jag och hoppas på att någon treevlig person flyttar in :) HÄHÄ
Blev bjuden på jättegod mat hemma hos minna idag, typ pasta och någon köttgryta, stark var den, och skitgod!
Sen har vi även fått nytt schema på skolan, vilket jag inte alls tyckte om. och jag är även lite pisst på våran rektor eftersom vi nu ska börja med estetiskverksamhet, och det ändå vi ska ha än bild.. än fast hon sa i ettan att vi skulle få välja >| jag var ju jätte peppad på att ha musik ! menmen..  börjar även med engelska B, det kan däremot bli kul :D

Comments
Postat av: moster

du vilken tur...kram

2009-01-15 @ 22:49:31
Postat av: Morsan

Oh, flyttar hon?? Är det den där från Husum som hade fest i trappen sist? Eller kanske den där som polisen hämtade? Nåja spela roll bara det blir lite lugnare. Undrar om du kommer ikväll eller??

kram

2009-01-16 @ 09:24:57
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0