Konsten att vara normal.

Du ska helst vara hyfsat lång, och smal.
Du ska Tycka samma saker som alla andra.
Och du ska inte räcka upp handen i klassen när läraren ställer en fråga.
kläderna ska vara jeans eller mode, annars får det vara.
Och du ska ha neutrala färger, som svart, grå eller liknande.
Färger som rosa, orange och illgrön kommer absolut inte på frågan.
Att vara homosexuell eller bisexuell finns inte heller med på kartan.
Du ska lyssna på smörpopen som går på radio och inte någon skrikig hårdrock.
Sen ska du helst också snacka en lagom mängd med skit, det ger bra status.
... men hur många känner för att vara normal ientligen ?

Comments
Postat av: Anonym

Absolut inte jag! Jag vill inte vara någon normal tonårsmamma. En sån som går omkring med handväska och som väntar uppe med kanelbullar och choklad.

Nä jag gör som andra inte skulle ha gjort. Jag klär mig som mina döttrar och jag rådfrågar dom om mina frisyrer!!! Hoppas att det är ok

kram och ha så kul i kväll

2009-01-23 @ 14:41:00
Postat av: saraliten

tycker det mesta är okej så länge man trivs med sej själv(:

2009-01-24 @ 13:26:11
URL: http://invincible.blogg.se/
Postat av: moster

hoppa du inte tycker jag är en normal tråkig moster..ha jättekul i kväll puss

2009-01-24 @ 21:11:43
Postat av: britten

blev det nån hippiefest tro! önskar dig en bra vecka..../ kram

2009-01-25 @ 22:14:46

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0