Ett samtal

tar nästan inte upp någon tid alls för dej. Inga pengar heller. Och även om du vet att jag skulle bli så glad, så ringer du inte.
Inte äns på min födelsedag. Sen i sommar har jag gjort ett försök, även fast jag tycket att du kunde ha ansträngt dig du oxå.
Jag hörde av mig när du fyllde 50. Och du sa att du blev så glad att du ville gråta.. ljög du?
Jag hörde av mig när jag ville träffa dig. Och det var från syrrans telefon som vi ringde och hälsa god jul och gott nytt år.
Men när din syster och din son hör av sig men inte du, så börjar man ju undra vad som är ditt fel. eller är det oss det är fel på? Aldrig mer tänker jag höra av mig.
Fattar du inte att det gör ont?

Comments
Postat av: moster

ja gumman det är mycket som man inte kan förstår..men jag förstår din sorg...det är inte lätt att sakna någon som finns och som skulle kunna men inte gör....det är nog det svåraste...stor kram från mig på gården som målar fönster och det blir sååå bra../ kram

2009-02-10 @ 23:07:02
Postat av: Cilla

Ja jag tror inte jag ger någon kommentar idag...Men jag är så ledsen för din/er skull, när tårarna rinner så här på mig hur känner inte du dig då??

2009-02-11 @ 08:57:31
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: moster

kram till dig i dag.....

2009-02-11 @ 10:22:40
Postat av: Miss M

Ledsen att du ska behöva känna så, du är värd så mycket bättre. Men jag finns alltid här för dig, och det vet du. <3

2009-02-11 @ 13:06:10
Postat av: Sofie

Jag önskar att du skulle kunna säga detta till pappa. Men jag förstår att det är jobbigt. Ledsen för dig!

2009-02-11 @ 13:22:49
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Modigt och viktigt skriv!

Å ibland blir jag så arg, och skulle vilja ruska om somliga... man väljer sina barn, men inte sina föräldrar!

Men mitt i eländet... du har en underbar familj att falla på när du behöver hämta stöd och styrka!



Varm kram/Elisabeth

2009-02-11 @ 19:07:53
Postat av: Elisabeth

Modigt och viktigt skriv!

Å ibland blir jag så arg, och skulle vilja ruska om somliga... man väljer sina barn, men inte sina föräldrar!

Men mitt i eländet... du har en underbar familj att falla på när du behöver hämta stöd och styrka!



Varm kram/Elisabeth

2009-02-11 @ 19:09:34
Postat av: Anonym

Vad handlar det här om?

2009-02-17 @ 22:36:22

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0