Alla platser har ett hjärta.

Jag vaknade i morse runt halv8 tiden eftersom jag hade tänkt att jag skulle ta bilen till skolan.. men jaa, det gick ju inte så hilma bra när bilen vägrade att starta! så jag kom till skolan kl. 9 imorse.. vilket förstöde typ hela dan.. hatar att försova mig, då stressar man hela dagen.. menmen, sånt är ju livet. Ikväll blir det en hemma kväll med min mor, hon ska baka snickerkakor till mej eftersom jag fyller år på fredag <3 Det är mina favoriter, och jag äter dom nästan bara när det är födelsedag, och nu var det ju ett tag sedan jag fyllde år. I år fyller jag 19.. det känns otroligt tråkigt.. fast, man måste ju tänka positivt.. ett år närmare 20 !! woho.. eller som min lärare brukar säga.. ett år närmare döden XD Och nästa fredag fyller Miss M år , hon fyller 18 så då blir det lite mer liv. På fredagen blir det sminkparty först. sedan middag och förfest, och sedan såklart som alltid när man fyller 18, krogen. och sedan funderar vi på att köra på en temafest på Lördag, då blir det isåfall Rocktema, det skulle vara lite kul.. men jag får se, om jag ska jobba mågonting eller ej..


Mmmmmmm. och så var det med det.
Dagens Visdom : Bananen är inte riktigt skalad (= hissen går inte ända upp/ inte ha alla hästar i hagen/ inte ha alla hemma)

Comments
Postat av: moster

"skitit i det blå skåpet"..."han är riktigt kvart i 7"...mums...snickerskakor..jag vill ha din adress

2009-02-04 @ 19:02:00
Postat av: Anonym

Haha, visdomsord är det bästa (:

2009-02-04 @ 19:41:33
Postat av: sara

Nä, moster skitit i de blå skåpet, är väl då man har gjort boet sig eller liknande....!

2009-02-04 @ 20:42:32

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0