Jobb-helg.

Hejhej.

Jobbar natt i helgen, vad egentligen tänkt att jag bara skulla jobba ikväll och söndag, men då det inte fanns någon annan tog jag även på mig fredag-natt och så tänkte jag "aa, men parngarna kommer ju lagom till systemet (6e februari.)" hehe ;) Var dock fruktansvärt trött.. Men imorse sovde jag till 12, så det går för hoppningsvis bättre inatt, känner dock att jag är trött nu men men... Har iaf varit på gymmet en sv'ng idag, väldigt skönt när det var jätte lite folk, som max tror jag vi var 4st där :P hehe.
Har nyss ätit (lövbit, mums !) och nu sitter jag och dricker kaffe innan jag ska åka och jobba, har precis kollat på lite repriser från Idol, min lilla Calle vann ju inte som ni kanske vet, men jag hade faktiskt hoppats att han skulle komma 2a, för som ni kanske vet brukar de ofta gå bättre för 2an ;) HEHE .. men jag måste ju faktiskt erkänna att Erik gjorde vinnarlåten lite bättre, men otroligt jämt var det.. tycker jag iaf ! men jag gillar ändå min lilla Calle bättre :)
Nu ska jag kila och göra mig redo för en jobbnatt !
Hejsvejs !




<3

Comments
Postat av: mamma

Javisst brukar det gå bättre för 2:an i idol men i år har alla fått skriva på ett kontrakt att de får inte medverka i något som kan ge dem en skjuts frammåt under de första 3 månaderna. Allting, alla chanser skall nr 1 ha. Så vi får väl se hur många som hinner glömma de andra idolerna.. Idiot regel..

2009-12-13 @ 18:02:47

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0