It's hard to pretend that you never existed...


Har precis kommit hem från gymmet.. är helt slut i kroppen, eller aa i alla fall i armarna, träningsvärk i morgon säger jg bara :P
Nästa vecka blir det möta om balen :D Hon som håller i det hela låter väldigt positiv så jag hoppas att allt kommer att gå bra med :) Då skulle jag bli ännu mer taggad på studenten !  :) Min skola borde verkligen älska mig, iaf alla som är taggad på student men inte är intresserad av att göra någonting :) men men.. nu ska jag se lite på tv innan jag slocknar !


Dagens
Humör: Förvirrad, lite ledsen och jäkligt trött.
Gjort: Pluggat, köpt julklappar, gymmat.
Planer: Se på tv och sova.

Ser på: Tv
Lyssnar på: Rösterna på tvn.
Läser: Texten på tvn?
Dricker: Te.

Äter:
Ingenting just nu, men funderar på att ta en kvällsmacka :)
Bästa: Gymmet kanske..
Sämsta: Dont wanna talk about it.
Väder:
Typ... uppehåll.


<3

Comments
Postat av: mostermamma sa

hej tjejen....allt val..undrar varfor du ar ledsen ?????????? vi snorklar och har det skont..aker till sharks bay i morgon for att snorkla.....miss you....

2009-12-08 @ 21:04:32
Postat av: Anonym

Ja jag hoppas att du av någon får lite kredit för allt du gjort för att er skola ska kunna ha nån typ av student firande.

Du är bäst hoppas klasskompisar och de övriga i skolan fattar det

2009-12-10 @ 22:21:53

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0