working five to eleven.



Kom nyss hem från jobbet, och jag måste säga att jag hatar 15 åriga snorungar som tror att dom är någonting, fick jobba över till halv 12 tack vare dom :( men, nu sitter jag iaf här funderar över både bra och dåliga saker... det positiva är att jag kommer vara borta från ö-vik ett bra tag + att det är närmare till enköping(: Det som suger är ju att på tal om sthlm har jag en far... tror nästa att jag ska ta tag i mitt lilla brev och posta det snart innan jag lägger ner hela skiten, har ju dock fortfarnde inte bestämmt riktigt hur jag ska göra med innehållet i det.. men mest funderar jag om jag orkar vara chaffis ikväll?

<3

Comments
Postat av: cilla

absolut ska du ta itu med ditt brev!!!

2009-04-11 @ 16:07:15
Postat av: Elisabeth

Utan att veta dess innehåll, så tycker jag ändå att du ska skicka iväg ditt brev! Du har vågat skicka ut en duva... om sedan inte mottagaren väljer att låta den flyga tillbaka till dig... ja, då har du iallafall varit modigare, och vågat tro på fågelns kraft!



Varm kram/E

2009-04-12 @ 19:17:17
Postat av: moster

hej gumman !



jag är så så splittrad ..vill ju vara nere i sthlm hos dig också samtidigt som jag vill vara nära mamma...( du får va lite snäll med B...en av hans vänner dog i går.../ kram

2009-04-12 @ 23:14:26

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0