something of value but something untrue

Kom nyss hem från en lung kväll på jobbet, nu håller jag på att packa innan jag åker till mamma imorgonbitti. Måste dock även packa allt som ska med till sthlm, så det snurrar lite i mitt huvud nu. Vill ju helst ta med mej hela lägenheten men det går ju ej x) så det blir det viktigaste dvs. kläder och dyl. Det blir sthlm på lördag eller söndag iaf, har inte ringt per ikväll eftersom jag jobbat, så svaret får jag imorgon :) kommer dock inte berätta det för er har jag en känsla av, + att jag inte riktigt kommer ha så mycket tillgång till dator, så det här blir nog det enda inlägget ni ser av mig på ett tag:) om jag inte har väldigt tråkigt dvs. (:

<3

Comments
Postat av: moster

du vet att du kan gå ner till kontoret och sätta dig vid min dator....eller gå in på internetcafet runt hörnet och ta en fika.....internet är gratis där...puss

2009-04-15 @ 22:23:19

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0