Could scream like a pig, Could bark like a dog

... måste säga att jag är sämst på att hålla mig uppdaterad. Funderade ett tag på att lägga ner,
men jag vet ju ett par som skulle bli ledsen så :) jag kommer dock på ganska mycket att skriva om, men antingen är det om min far, vilket kan bli lite boring att läsa om efter ett tag eller så är det saker som jag glömer bort innan jag hinner sätta mig vid datorn / logga in på bloggen.

påsklov från och med idag, känns ganska nice, har precis varit på skolan och hämtat lite verktyg, i helgen är det jobb som gäller. Sen funderar jag på att spendera hela lovet hemma hos min kära mor ? :) ..skulle vara på tiden, önskade dock att det var sommar med, då är det så underbart att vara där ! efter lovet blir det Sthlm 3 veckor iaf !

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0