Waiting for spring..

Min moster kom från Thai igår, som sagt, med denna underbara box till mig :D:D från Elizabeth Arden med preciiis det läppstiftet som jag har letat, ett rosa med mycket pigment!!
boxen innehåller; 2 läppstift, 1 High shine lipgloss, Shimmering pink, 1 läppenna, 1 mascara, 1 ögonpenna, 6 ögonskuggor, 2 rouge!
Det mesta är såklart i små förpackningar förutom pennorna och läppstiften, men jag tycker det mesta av sakerna verkar vara väldigt pigment täta, så det gör mej ingenting att dom är små .. dessutom har ju Elizabeth Arden grym kvalité ..
I Looove <3
Ett par splirrans converse har jag också från Thai! sjuukt bra 200.-
Så idag är humöret på topp, sminket på och skorna ska gås in<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0