New in !

Ibland är det så otroligt skönt att vara ledig och absolut inte göra någonting än det man känner för, for the moment! idag har jag och mamma varit en sväng i stan vilket, tro det eller ej, inte händer allt för ofta för min del.. och jag hittade bland annat denna;

.. är det nått som man aldrig kan ha för mycket av är det smycket (.. och skor såklart)




gummi-armband från gina, 10.- :o !! perfekt för en som jobbar som frisör och står med händerna i vatten hela dagarna, så slutar det ofta med att man måste byta ut armband ganska ofta eller inte ha några.. för min del blir det att byta ut.. så, för mig är dessa både snygga och smarta !!


Halsband från Bikbok .. ca. 24,50 (2 för 49) enkelt men ändå så sjuukt snyggt !!


ear cuff, också från gina 59.-  har letat en sån, finns ju en hel sjö, men denna är perfekt! loove it!

<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0