Molly.

Hej!
Jag är barnvakt till världens mysigaste, som jag sa tidigare.. Hon heter molly och är ca. 3 år, mest Cocker spaniel flicka, men även lite Shih tzu! helt underbar filur som alltid är glad och väldigt lätt att ta hand om, vill man ligga i soffan hela dagen, vill hon också ligga i soffan hela dagen, vill man vara ute och gå hela dagen, vill hon också vara ute hela dagen :) MEN.. få fort man har gått och lagt sig och hon hoppas upp på sin plats nere vid fötterna börjar hon smaska så man inte kan sova, eller så vaknar man mitt i natten av att hon smaskar..
.. men underbar är hon
<3

Comments
Postat av: Jannica

Åh vilken sötnos!

2012-01-17 @ 13:18:53
URL: http://jannicalindmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söta ni är ...

2012-01-17 @ 13:28:00
Postat av: Amanda

Fina Molly! De är jätte mysigt att ha hund men inte när dom gör allt annat änn o sova på nätterna :P

2012-01-17 @ 13:29:17
URL: http://amandapettersson91.wordpress.com
Postat av: sara

ja, hon är mysig.. men får gärna sova när jag vill sova :)

2012-01-17 @ 16:47:41

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0