Everybody wants a piece but only your invited.

Hejhopp! ikväll kommer mamma, och jag är glad:) jag tror dock att min kropp börjar säga att jag ska bli sjuk ?:S hoppas inte iaf! Nu har jag och molly precis kommit in från en promis nere vid vattner, sjukt skönt ute idag och snönn ligger äntligen kvar (ta i trä :). Molly ville helst leka tagen och sprang ifrån mig så fort jag kom i närheten, men det var ju också kul ?

självklart med pinnen i munnen..


ja må ju säga att det är skönt med lön idag! speciellt med min lön, då jag har fått högre lön;) Smack!
nu sitter och i köket och önskar att min huvudvärk vill släppa, så jag dricker en kopp kaffe och målar naglarna..? Idag börjar inte jobbet förän 13.00 så lilla förken bus-fia får stanna hemma till Sofie kommer från jobbet .. Imorgon är det sista dagen innan husse och matte kommer hem! men jag tror vi saknar dom allihop så det gör ingenting <3

Ingen som förresten vet av någon tok bra blogg? kännar att jag skulle behöver en inpirationsboost? :)


.. jag funderar också på om jag ska köpa ett par jeffery?... har kollat på hans skor i snart ett år, så jag känner att jag kanske är värd ett par?:) dom är ju sååååå snygg, alla hans skor är snygg ! han är snygg? nä, det vet jag inte..


<3

Comments
Postat av: Moster sa

Köp dom vet ja

2012-01-25 @ 11:37:11

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0