Sjukan..

hej !

jag är fortfarande hemma ..eller ja, jag testade att gå till  jobbet igår, men gick hem efter 2h... kändes för jävligt att inte orka prestera..också känna det förjävligt att jag egentligen inte alls har råd den här månaden att vara sjuk 2dagar (!!) .. 2dagar blir ganska mycket när man dels redan har varit borta en veckan, och dels när man jobbar timmar.. det skulle ju ändå blivit 17-18hoch nu blev det bara 2h .. aja, kan inte hjälpa de, hur mycket jag än vill gå till jobbet, orkar jag inte.. verken psykist eller fysist.. men jag ska sova ett par timmar till och hoppas att jag kan gå till jobber, annars måste jag nog gå till en Doktor, har snart mått så här i en vecka, och det är olikt mig !!

Nu ska jag slå igång my little pony som jag alltid gör när jag är sjuk.. jag tänkte bjuda på en bild också men när jag googlade my little pony, kom bara dom nya my little ponysarna upp, så sjukt fula att jag sket i en bild.

God natt.

<3


Comments
Postat av: Anonym

Krya på dig, Sara!

Hoppas du blir frisk snart...

Varm kram/E

2011-11-24 @ 18:31:06
Postat av: Moster sa....:)...

Poppis du......ses mojjon

2011-11-25 @ 01:06:42

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0