Underbara söndag.



.. Veckorna flyger fram! I Tisdags kom mamma ner och hälsade på och i fredags kom även Bosse (mammas sambo), och vi har haft en jättemysig vecka.. då jag inte jobbat vill säga.

Det går otroligt bra på jobbet och jag har redan utvecklats enormt mycket!! trivs så in in norden gör ja, och onsdag var en riktigt bra dag ! Det började med att det kom in en kille och behövde klippa sig, då jag inte hade någon bokning just då tog jag emot honom med en gång, han hade ca. 2dm långt hår och hade kommit på att han ville ha en ny frilla. han ville ha kort på sidor och nacke och längre på.. ni vet, den som är så poppis nu (snygg är den med) Han blev iaf supernöjd! 10min efter han har gått kommer en tjej in och säger till mig: jag tror att du är den jag letar efter, min kille var nyss in och blev klippt av dej och blev skitnöjd så om du har tid får du klippa mig också !
Hah.. hur kul är inte det då! stammisar redan kanske :) .. Hon blev iaf super nöjd hon med !

Idag ska vi in till stan och kika runt lite, och bara ta det lungt

<3

Comments
Postat av: Nathalie

Vad roligt att det går bra för dig! :)

2011-02-13 @ 11:43:26
URL: http://nattanorberg.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0