Datorn och internet ? / 19år / miss M18år !

Min dator funkar inte :( och jag gråter! hoppas att Mr R förhoppningsvis kan rädda mina kära bilder <3
 musik och sånt kan man ju ladda ner på nytt synd bara eftersom det var ju en hel del :( jag jag saknar min musik väldigt väldigt mycket ! Och mammas hårddisk som jag nu fått lånat går väldigt väldit slooooooow, dvs. att internet går sakta, vilket leder till att jag inte kommer uppdatera mig så ofta ett tag framöver.

i fredags fyllde jag 19 år. helt sjukt! känns fortfarande som jag bara borde vara typ 10 eller så. tiden går fort! bästa presenterna fick jag av min mor och "far" (en resa till en läkare som bor i översund, han botar astma och allergier på nått vis. Vet inte riktigt hur det fungerar men vet ju dom som varit där och blivit frisk så:) föra året fick jag ena hälften och i år fick jag andra hälften :D åker dit i början på mars)och min moster.(jättefina örhängen och en jättesnygg ring ! kanske laddar upp en bild på dom framöver). Nästa fredag fyller min bästa kompis miss M 18 ! det blir ös! Först blir det sminkparty hemma hos henne, sen blir det middag?.. var blir det middag?.. och sen blir det förfest hemma hos mig?
 
Snart kommer min mor hem till mig och då ska vi laga mat... det blir sallad idag :D woho!
<3

Comments
Postat av: Anonym

Det blir middag hemma hos mig säger mamma. Hon anar annars att det blir krogen på tom mage :b mamma upp i dagen. Men jag längtar, det kommer bli super :)

2009-02-09 @ 19:38:14
Postat av: Anonym

Lär dej skriv ditt namn :)

2009-02-09 @ 21:04:17
Postat av: Anonym

hon skriver sitt namn sååå bra så....hur bra som heslt !

2009-02-09 @ 21:57:40

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0