Walk-in closet

hej.

har precis styrt om alla mina kläder, och kastat ner massa i min nya byrå.. så nu är det verkligen en walk-in closet jag har.. man kan till och med gå där inne, så stor är den ! :D

blev grymt bra med en byrå istället för en stor kartong-hög iaf :D

 

Details.




.. så det är sånt här jag har pysslat med nu dom dagar jag inte har bloggat ;)  .. eller ja inte bara såklart, har även jobbar (såklart) och hälsat på min syster i "nya" lägga för att de hur det gått med flytten och stjäla lite massage, samt att i lördag var jag ut. på Collage, och hade jättekul :) Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar jobba i morgon, och sen ska jag färga min mosters hår, så vi får se om det blir nått inlägg imorgon, men troligtvis inte ?

God natt

<3


Comments
Postat av: cilla

ja va skönt med en byrå istället för en massa kartonger. O faktiskt tycker jag att du har vansinnigt bra skosmak...;)

2011-11-15 @ 23:47:08
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0