nämen ! hade jag en blogg ?

har visst inte bloggat på hela veckan.. eller visst och visst , jag har faktiskt inte haft lust till att blogga.. ni är ändå så dålig på att kommentera..

det är ju dock ganska kul att skriva för min egen skull, men man blir ju som alltid mer motiverad av lite respons :)

I fredags var jag och hämtade nya glajjerna, känns fortfarande lite halv skumt och jag måste ta av mig dom ibland för att försäkra mig på att jag verkligen behöver dom ! .. första gången jag satte på mig dom måste jag ha sett ut som en idiot, heh! kollade på alla skyltar till affärer, alla träd, alla bilar.. det var som att trycka på HD-kanalen, träden fick en massa vackra löv, inte bara en grön, fluffg mössa och alla bliar fick registreringsskyltar som det faktiskt stod någonting på ! Amazing..

 

nä.. men lite mer updates till veckan då kanske, nu är jag lite för trött för det här, undrar faktiskt om man börjar bli lite sjuk.. har varit hängig och trött ett par dagar =/ jag undrar också om jag ska orka gå på ica och köpa nått gott :)

Kram på er<3


Comments
Postat av: cilla

Jag brukar ju kommentera. Dom är ju skitfräna dina nya glasögon, det är ju så att det känns ovanligt från början o att bara kunna se så himla klart är ju kul. Hoppas att du skriver mera blogg nu då kanske jag kan kommentera flera ggr

kram

2011-05-29 @ 23:07:41
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: cilla

Jag brukar ju kommentera. Dom är ju skitfräna dina nya glasögon, det är ju så att det känns ovanligt från början o att bara kunna se så himla klart är ju kul. Hoppas att du skriver mera blogg nu då kanske jag kan kommentera flera ggr

kram

2011-05-29 @ 23:08:36
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: sara

jo, jag vet att du och moster är duktig på att kommentera men ibland är det kul att få utomståendes åsikter med.

2011-05-30 @ 11:15:30

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0