Grästuvan ..

Hej!
.. funderar fortfarande på (som mina fb-vänner redan vet) att jag på nyårsnatten trillade på en grästuva, hur man nu kan göra de.. har skrapat upp ena smalbenet och båda knäna :P .. så fort det gör ont bli jag påmind också och skrattar faktiskt lite åt mig själv.. en grästuva liksom!!?? skämes !

idag har det iaf varit en lugn dag och jag jobbade bara halv dag, för ovanlighetens-skull! och det var skönt ! har en känsla att hela veckan blir lugn? men vad vet man inte .. På torsdag är det hem till mamma som gäller iaf, längtar <3 <3 <3

Comments
Postat av: Moster

En kollega till mig ramlade idag...också på en gräs tuva så du är inte ensam



Skönt att du hinner åka upp ett par dagar

2012-01-03 @ 00:32:05
Postat av: Boll

Annars den här tiden på året brukar de ju va pga isen man halkar/ramlar haha. Så det är väl lite spännande att det var en grästuva ;)

2012-01-03 @ 17:09:48
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0