When I’m home alone I just dance by myself.

God afton!

har haft en hyfsat kass dag.. och jag önskar att jag kunde skriva och berätta för er exakt hur mycket frustration jag har haft i stor sätt hela dagen .. men allting kretsar runt jobb och det känns kanske lite för elakt att skriva det här, tyvärr!

.. just nu är jag sjukt trött och skulle kunna somna på fläcken, men klockan är ju bara 19, så kanske liite tidigt att sova nu! jag har ju förresten fina naglar nu, på ena handen är det tippar, byggda med akryl och på andra gelé .. gelétummen lossnade när jag skulle fila till den lite, men som tur är har man ju lim hemma, så jag limmade fast den igen.. får väl se hur länge den sitter bara :P




Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0