wait for it...

Hej! gick hem från jobbet idag pga feber.. har sovit typ hela eftermiddagen och känner mig fortfarande sjukt svag i kroppen ... men tycker mest synt om mina kunder?.. som blev tvungen att bka ny tid.. jaja, ingenting jag kan rå över direkt .. jag piggade iaf upp mig själv med att faktiskt ( och äntligen) betämma att jag är värd ett par Jeffrey heels, och dom bör dyka upp på posten efter den 10de.. lång frakt dock, men efter lång betänkte tid så insåg jag att även om det skulle bli tull, så kommer dom ändå bli billigare från us än från sverige (och nu är dom ju till och med slutsåld i typ hela sverige sa atteee.. )  det är bara att vänta ..





<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0