sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

gud! jag suger på det här med blogg.. jag är verkligen ingen skrivare (haha)

.. jag kommer dock på en massa saker på jobbar, eller på dagarna, också tänker jag att det där ska jag blogga om ikväll, det är ju intressand !.. men så fort jag kommer hem och öppnar datorn är det borta.. varför är det så? kanske måste börja ha anteckningsblock med mig, haha !

 

har iaf problem med min egen hår-färg,.. det trodde ni inte va !! jag vill ju så gärna behålla min snygga blonda färg, men har svårt att hitta en färg som passa, då jag vill vara ganska kall, och har så mycket guldiga pigment och ganska mörk i mig själv kan jag inte använda samma färg som skulle vara helt perfekt på en tjej som redan är ljus/kall.. aja, nu har jag iaf färgat utväxten idag så nu har jag ju någonting att fundera på tills nästa gång det blir dax.. !

 

ungefär denna färg jag är ute efter, en ganska kall beige !

<3


Comments
Postat av: cilla

Det tror jag faktiskt skulle vara snyggt på dig. Men det du borde ju du veta det är ju du som är proffset, så det är klart du kommer att passa iden när du hittar den. Förresten så passar ju du i allt

stor kram på dig

2011-09-12 @ 23:33:35
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0