Därför ska man inte bära keps 24/7 !

jag klippte en kille idag som man verkligen kunde se att han brukar ha keps ! och tro mig.. ! det är inte bara frisörer som ser det.

killen hade ganska långt hår, ca. 1dm, hälften av håret under kepsen var som ; som en god vän en gång sa, pubis-hår ! (när håret blir slitet och skört, känns kvaliten som pubis-hår) däremot håret utanför kepsen var fint ! det resulterar i att håret runt kepsen blir längre än det under kepsen som går av .. vilket inte blir en snygg frisyr när man tar av kepsen..

chansen att bli tunnhårig ökar dessutom !

<3


Comments
Postat av: Frida

Haha, jag börjar känna igen de där! Har Sibylla kepsen på mig för mycket! ;)

2011-10-20 @ 13:01:47
URL: http://frlda.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0