Roffeeeee! var eee duu ?? :(

hej mina fans! sorry för att jag inte skrivit på 100 år !

mycket har hänt sen sist .. min lilla älskling har flyttat till en ny familj, vilket är otroligt jobbigt.. men då jag inte har någon anning om vart jag ska flytta än så kommer han få det 1000 ggr bättre hos sina nya hussar !

jag har dessutom inte varit hemma på ca. 2 veckor då min moster har varit utomland så jag och syrran har varit barnvakt till lilla mollyMus , men nu är jag tillbaka hemma och ska ta tag i detta och ska dessutom ta tag i flytten, börjar bli dags att börja packa och dags att börja öva inför mitt kommande delprov!

men nu sitter jag i min underbara soffa, äter maltesers och ser idol.

 

puss <3


Comments
Postat av: Anonym

Jag tar åt mig för pussen och hjärtat jag!

2011-10-07 @ 20:42:57
Postat av: Lunkandary

I forgot to write my name! höhö

2011-10-07 @ 20:47:23
Postat av: Anonym

bra där !

2011-10-07 @ 21:00:17

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0