kul.

satt och läste igenom massa inlägg från -09 och hittade denna ganska kul att jämföra svaren då och nu :


(då/nu)

FRÅGOR

Ditt fullständiga namn: Sara Margareta Ingelsson / jo det är ju fortfarande samma :P
En hemlighet du nu tänker berätta: En hemlighet ska ju vara hemlig eller hur?
Någonting du vill att alla ska veta: jag har världens bästa familj (: / och moster?.. fast hon är ju min familj iof?:P
En vän du älskar: Alla dom som är värt de / man tappar många vänner när man flyttar 60mil.. men min syster är het klart en vän jag älskar
Någonting du vill ändra i världen: Mycket, tyvärr kan man inte göra så mycket själv / svällt, djurplågeri, misshandel, våldtäckter... and so on
En dag du alltid kommer minnas: jaa, vad sägs som den dagen jag tar körkort? :) / nej, dagen jag gör min gesäll såklart
Någonting du ser fram emot: Looov ! / haha, lov?? vad är det ? jag ser fram emot flytten, högre lön ..
En vän som vet mer om dig, än någon annan: jaa, minna? / Det är nog ingen..
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Familjen / och jobbet, eller ska jag säga saxen ?

ÄRLIGHET
Har du rökt: Ja
Har du sagt hora till en lärare: Inte vad jag kan komma på / jag har förmodligen de, bara inte högt, men garanterat tänkt..
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nope
Tar du droger: Nej
Har du svikit någon: Ja / Det är oundvikligt att svika någon, det händer alla..
Har du tänkt tanken att mörda någon: haha, vem vet. / hmm.. nej det har jag faktiskt inte


FRAMTID
Vill du ha barn: Ja :)
Finns det någonting du vill göra innan döden: fara till usa och island och en massa andra ställen / ja jag vill fortfarande resa och jobba lite utomlands, sen ska jag gifta mig och skaffa 2 pojkar , Seth och Elias!
Finns det nått som du absolut vill undvika: bli förlamad / dö innan jag fått uppleva världen

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: ge mej ett skäl att inte göra de?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja.. det är väl lite så där med det / det kan nog hända, har dock inte hänt mig
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: det är ju bevisat så
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två vara gifta och ha barn: nej
Vill du vara tillsammans med någon: det kommer väl när det kommer / vill och vill, det kan man ju inte bara bestämma sådär !

 

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: beror väl på hur man menar / ja det finns tillfällen..

Har du känt att någon förföljer dig: jaa, typ väl man går hem själv på kvällar när det är mörkt:P / jag har garanterat sätt allt för många skräckisar i mina dar :P

Har du blivit överfallen någongång: inte vad jag vet

Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: / ser ingen funktion i att gå runt att vara rädd.. blir jag rånad på vägen hem från krogen, ja men jaha .. det kunde ju varit värre..
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Såklart det gör / Det FINNS saker där ute som jag inte gillar

Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Nej / folk får uppfatta mig som dom vill, det är deras problem om uppfattningen är dålig..

LYCKA
En enda fråga, ett enda svar..
Är du lycklig: Ja det tycker jag väl / Ja och nej..

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0