Delprov.

hejhej, som ni kanske vet har jag gjort mitt delprov idag! hade en grym känsla i magen hela förmiddagen, men sen när det kom fram till herr och skägg blev det genast sämre.. väl klar var man ju redan då grymt trött efter all fokus idag.. och medan exeminatorerna överläggde fick man (allt för mycket) tid att tänka på vad man hade gjort, vad man borde ha gjort.. jag var nr. 6 som skulle gå in och bli dömd.. först kom den första tjejen ut och hade gråten i halsen, hennes färg skulle hon göra om, nästa tjej skulle göra om festfrisyren..  jaha, tänkte man ju då, jag måste garanterat göra om färgen.. och kanske skägg.. och förmodligen herr-klippningen och kanske, borde jag eventuellt ha gjort så här.. men när det var min tur att sitta i heta stolen kom en våg av lättnad över mig när hon sa att jag faktiskt hade klarat de !! woho. (mvg på färgen om jag får skryta lite!) men herregud vad trött jag är, fattar ju knappt vad jag skriver .. haha.. aja, får väl läsa det här i morgon och skratta lite.

nu har jag precis beställt en pizza som jag tänte fira med.. mums !

 

<3


Comments
Postat av: cilla

Du är bäst

2011-10-22 @ 23:03:57
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Anonym

Jag visste väl det... stort grattis!

Varm kram/E

2011-10-23 @ 16:10:07
Postat av: Carina Swärd

Grattis Sara! Va kul!!!!!! Kram <3

2011-10-24 @ 09:36:43
Postat av: anida

åååh va kul grattis till dig! själv går jag oxå frisör och är jääättenervös inför delprovet, även om det är ett tag kvar.. men var det jätte svårt? :)

2011-12-19 @ 22:29:04
URL: http://anidas.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0