Rihanna part. 1

God morgon Allihop!

tänkte att jag skulledra en kort resention om kvällen igår och ikväll, så ni ochså får vara med lite :)

här kommer igår :

 

.. Konserten i helhel var Gryym ! bättre än förväntat faktiskt, då hon dagen innan varit sjuk.. tyvärr kunde man inte ta så bra foton från lougen då den var inglasad, men man såg sjukt bra, dessutom fanns det kikare så man till och med kunde se Rihannas finnar (inte riktigt men inte långt ifrån..) om man ville de , däremot var stämningen i lougen lite trist då ingen liksom kände varandra eller så, jag hade gärna sjukt men och halv dansat, men lite tråkigt att göra det sjävl kanske..

Kvällens bästa låt: Man down .. kommer alltid vara en av Rihanna-favoriterna, dessutom gjorde hon det gryym live !

Kvällens bästa shownr: hmm.. jag kan nog inte bestämma mig för en, de flesta var ju grym !

Kvällens sämsta låt: Den ändå jag inte kände igen .. ? nånstans mitt i konserten.

Kvällens sämsta shownr: har nog inget spec. nr där heller, men lite tråkigt blev det när hon körde en 4-5 ballader på raken..

Sen tycker jag att hon skulle kunnat sjungt lite mer live, för det var hon verkligen grym på.. hade jag inte haft kikaren hade jag nog inte kunnat se lika väl att hon faktiskt inte sjöng vissa delar, men och andra sidan var hon sjuk innan konserten och man vet ju inte kan ju varit därför ? Men Part 1. får garanterat 9/10 så vi får väl se om kvällens kan slå det ..

 

.. dessutom tror jag hon måste byta frisör..hon har gått från ljus till ljusbrun på längderna (hittade tyvärr inga skyssta bilder att lägga in som förslag) men en del partier av längderna var fortfarande litelite ljusare.. förmodligen något som inte alla ser, men man kan ju tycka att en sjärnfrisör borde kunna få en jämnfärg, allra helst då jag vet att rihanna betalar över 10.000 i veckan på sitt hår..  komsi komsi !:)

 

 

(så här såg hon inte ut igår)


Comments
Postat av: cilla

Va kul att få vara där i lougen, även fast det var lite halvdant...Hoppas du får askul i kväll och jag tittar vidare på hur jag ska få hem dig

kram

2011-11-02 @ 18:12:34
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0