Att jobba som frisör.

Det bästa med att vara frisör är faktiskt att man har stort inflytande på många kunder, vad dom passar i osv. det är så sjukt kul när en kund kommer in och inte vet vilken färg hon vill ha, och går ut super nöjd.. däremot när det kommer till sitt eget hår har man inte en susning.. jag hade fått en jättefin färg innan jag gjorde GK som jag har skrivit tidigare, men eftersom jag gjorde den bara två dagar innnan försvann nästan alla fina pigment och kvar blev bara dom guldiga :( så nu är mitt stora problem .. VAD FAAN SKA JAG GÖRA MED MITT EGET HÅR ??

 

 

.. förslag mottages !

tack på förhand.

 

<3


Comments
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. På söndag börjar en adventskalender på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta:

http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-21 @ 19:00:54
URL: http://missalicia.se

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0