permanentkungen !

ÅH, jag är så glad ! min permanent ägde och hon blev jättejättefin och lockarna blev super fina och perfekt! life in good! hennes syster blev så sugen, så imorgon ska jag permanenta henne med :) såå kul.


nu sitter jag i soffan och har precis ätit en hemma gjord mosbricka..och tittar på tv.. trotts att jag inte riktigt är ett eurovision song contest-fan så sappade jag förbi ettan precis och för er som inte ser det kan jag säga att jag blev förälskad i finlands bidrag.. en svensk-finsk kille som sjunger om en liten pojke som ska rädda världen, hur fin som helst.

men nu ska jag nog sova, helt slut !

 

<3


Comments
Postat av: moster

men va glad jag blir. . Har tänkt på dig i dag och hållit tummarna. .När börjar du i morgon tro. Sms a mig i morgon när du vaknar gull

2011-05-10 @ 23:30:49
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Åh lägg ut en bild på permanenten? :)

2011-05-12 @ 16:25:55
URL: http://lorissalovebomb.se

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0