.. off to work

Åh, solen lyser idag och jag är såå mycket piggare idag med ! trots att det blev en läng kväll igår.. vi har haft lite problem med brazillian blowout sedan det nya solutionen kom, så igår kväll var en av grabbarna med och hjälpte oss med några omjobb och lärde oss lite mer ingående, vad som är viktigt och så! resultatet blev sjutkt mycket bättre än vad jag hade trott!

mer info om blowout hittar du på http://www.swedishhairline.se/

 

..har ju inte skrivit på ett par dagar, men har iaf varit sjukt trött hela veckan, men känns som att det släpper nu.. vilket fall måste jag börja ta tag i min träning.. det här är inte bra ! nää, till veckan så jävlar ! men nu är det jobb som gäller!

 

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0