There's a party in my head.



Jag tänkte att jag skulle börja extra jobba då jag inte får jobba så mycket som jag önskar på salong..
Jag blev uppringd av en snubbe som ville att jg skulle komma på intervju,
vilket jag gjorde och jag fick även komma och provjobba. Det var ett telefonförsäljare-jobb.
Första gången gick det lite trögt men till slut släppte det och det gick ganska bra till slut.. Men igår var jag där igen,
och jag tänkte när jag gick dit att det skulle gå lätt som en plätt, men när jag satte mig vid telefonen kunde jag inte annat än att bara titta på telefonen .. jag kunde liksom inte äns trycka på ring knappen..
Jag kände mig som en nolla när jag reste mig upp och sa att jag inte pallade,
samtidigt som jag inte vill pressa mig själv till att göra någonting som jag inte vill.
Så just nu är jag mest stolt över att jag över huvudtaget gick dit och prövade,
och jag vet ju inerst-inne att jag inte är en telefonförsäljare..
... I övrigt har jag haft en jättebra och mysig helg ute i kallhäll hos min nyfunne vän Amelie,
hoppas att det blir fler sånna!
Just nu sitter jag väntar på min underbara moster,
vi ska åka och handla lite, sen så ska jag jobba i eftermiddag :)


<3

Comments
Postat av: ida karlsson

guuuud vad ja saknar dej!!! :´(

2011-03-21 @ 13:16:51
Postat av: moster

fina du. .kul i morgon

2011-03-21 @ 14:35:53
Postat av: sara

jag saknar dig med <3 kom ner snart!

2011-03-21 @ 15:30:29
Postat av: beffa

Nä huvva det jobbet är inget roligt. Jag har provat jag också men aldrig igen. Fy vad jag mådde kasst och grät när jag var tvungen att gå dit!!!

2011-03-22 @ 05:22:37
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0