T.G.I.F - Thank God It's Friday!

Äntligen fredag ! första dagen på semestern, och hittills har jag hunnit med en massa massa, har nästan packat allt, städat och bäddat rent .. och klockan är inte ens 11.. bra gjort :)  .. jag tänkte också att jag skulle ta en lång promenar.. men det regnar här så det känner inte helt rätt..

 

.. tidigare i ett inlägg skrev jag om hur sugen jag var på att köpa skor, och jag kunde inte motstå, så dessa anlände med posten igår :

supersuper snygga på foten och hur skön som helst (för att vara high heels) .. men dom ligger nu nerpackade i väskan :)

 

<3


Comments
Postat av: britten

super super super snygga....och är dom desssutom sköna också..hoppas du kan dansa i dom...Ha underbart på din veckas semster...kanske kan vi ta en liten veekend i höst....och en överaskning väntar dig sen när du kommer hem till STHLM igen

MÅnga kramar från BRITT OCH BJÖRN och lilla Molly hon saknar dig

2011-06-17 @ 20:20:58
Postat av: britten

super super super snygga....och är dom desssutom sköna också..hoppas du kan dansa i dom...Ha underbart på din veckas semster...kanske kan vi ta en liten veekend i höst....och en överaskning väntar dig sen när du kommer hem till STHLM igen

MÅnga kramar från BRITT OCH BJÖRN och lilla Molly hon saknar dig

2011-06-17 @ 20:20:58

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0