semestaaa !

Tjooolahooooop !

halva veckan har redan gått.. ja från fredag tills idag har det bara sagt swoooosch.. för er som undrar hur lördagen var kan jag säga att den var toppen. Jag  och min gamla 9c klass hade reunion, och det var sjukt kul att höra vad alla höll på med och var alla bodde, många var ju såklart kvar.. men det var väl ungefär dom man hade tippat på som skulle bli kvar.. jag orkar inte lägga upp fler än en bild, det blev så sjukt många, en hel del finns dock på fb för er som känner mig :) ..annars bjuder jag på den här :

 

jag kan väl inte påstå att säckhoppning var min gren..


Nu är det ju som sagt onsdag och jag är hemma hos mamma, igår åkte jag till hennes jobb och klippte lite men passade ju på att kika i butiken också såklart, hittade en sjukt snygg blus.. som ligger i tvätten nu, men när den är torr och fin ska ni allt få se den :) Idag ska jag göra mor fin i håre.T men både lite färg och lite annat :) på fredag hoppas jag att jag hinner fixa lite hår som ni kan få se, men ska nog inte hååppas för mycket ! ni känner väl mig ;)

 

nuuuuuuuuuuuuuuuuu, ska jag kanske gå ner till mange-man eller nått :) kan ju inte sitta här hela dagen iaf, dessutom kommer nog solen snart :)

puss och hej leverpastej

<3

 


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0