chilinötter och skattepengar.

Hallå !

blev inte riktigt någon solig dag så här på min lediga dag, hela förmiddagen regnade det till och från, men nu på kvällen har det ju varit fint dock..  men jag har varit i Akalla och klippt "farmor " .. ja inte min farmor då.. men moffis farmor (för er som inte vet vem moffi är, var det min mosters hund.. rest in peace)

 

...annars har jag faktiskt inte gjort ett skit.. det är helt sjukt att dagen har gått, men det var dock varit rikgit skönt att inte göra någonting heller ! eller ja, jag har kollat en massa på skor 8-)

Sko-chock, ja tack ! känns lite som att jag är i behov av att köpa ett par skor.. just nu är min högsta önskan att det kunde vara ett par akne eller ett par Jeffrey Campbell.. men det blir nog någon billigare variant :)

tack nelly.com för underhållningen !

<3

 


Comments
Postat av: moster

jaaa samma här jag letar och letar men hittar INTE...

I kväll har det ju varit kanonfint väder...när regnet drog bort blev det ju guld ute..

2011-06-08 @ 22:35:32
Postat av: cilla

skönt att inte ha nåt att göra ibland. Det är dock såna ggr som man ska komma ihåg att kanske ringa såna som man håller på tappa kontakten med.....

2011-06-08 @ 22:46:53
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Mathea

re. eller hur! jag kan tänka mig det. jag vill verkligen göra om allting igen. det är så fasligt kul! åh. :> kram

2011-06-11 @ 00:06:09
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0