Brazilian blowout

hej mina kära !

 

har haft en toppen dag på jobbet men fullrulle från morgon till kväll! dagen avslutades med en brazilian blowout.. som jag inte riktigt är 100 på vad jag tycker om ännu.. för mitt hår dvs. sönder-sönder-sönder blonderade och jätteslitna hår är det en dunderkur! men jag upplever inte lika bra resultat på anti-frizz fronten, dessutom säger mina kollegor(som också provat detta) att det trasslar sig väldigt mycket, och blir mycket knutar.. vilket inte jag upplever då jag inte har långt hår.. men fortsättning förljer på den fronten..

 

Imorgon är jag ledig och hoppas på sol och värme, men på torsdag är det fullrulle igen med en fullbokad dag! dessutom kommer min brud (som jag ska göra på lördag) förbi för lite "före snack".. ska bli riktigt kul att göra en brud på lördag ! både make och hår :D

 

.. men nu kallar sängen

 

 

Puss <3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0