Trötter..

Det är helt sjukt vad trött man blir av att göra ingenting.. men ändå är det så skönt.. här har det varit full fart hela veckan så jag kände att en dag utan att göra någonting behövdes, dom senaste timmarna har jag legat i soffan och haft heroes-marathon :) .. men trotts en slö-söndag har det vaarit en kanonhelg !

I fredags var jag ut på stan och träffade ett par nya kompisar som jag har hittat, drack ett par öl och snackade en massa skit, supertrevligt.. och igår hade vi "personalfest" på grönan, men 5-kamp  och hela köret,

Före grönan:

efter grönan:

Ja, jag var rätt så trött efter hela dagen på grönan men gasande sol!.. trotts de åkta jag till stan ett par timmar till och träffade Amelie en sväng :) och jag måste säga att det var sjukt varmt i natt (!!) när jag var på väg hem, runt 1 tiden så hade jag fortfarande bara linnet på !

Från och med idag är det ju också förbjudet att slänga skräp på gatan, 800.- ligger tydligen en böter på.. både bra och dåligt tycker jag.. jättebra att det förmodligen kommer bli lite mindre skräp på gatan, men för att det ska fungera måste vi ju för fasen få lite mer skräpkorgar..

.. imorgon väntar en hel vecka med jobb igen och jag är laddad til tusen, på lördag ska jag göra min andra brud-uppsättning för sommaren :) så nu kallar sängen så jag kan vara pigg och fräsh i morgon !

<3


Comments
Postat av: MOSTER SA

gud så fin du är tjejen...lycka till på lördag

miss you

2011-07-10 @ 23:23:40
Postat av: cilla

Ah mera träning innan det riktiga bröllopet me like :))

Kul att du haft det bra i helgen, kram på dig

2011-07-11 @ 06:44:55
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0