The end of something is the beginning of something else



som ni kanske förstår har jag inte riktigt haft tid att skiva på ja,.. sen vi började skolan efter nyår..
väldigt mycket har hänt, veckan efter nyår var jag ju nere i sthlm och provjobbade på en salong.. som till en början kommer bli mitt nya jobb :D woohoo !
när jag kom hem och skolan satte i gång igen var det ju slutprov som gällde och i Måndags kom Joakim Roos hit och lärde oss hur man går till väga i tävling, och vi fick träna på våra egna dockor, det blev 3 långa dagarn med både skratt och frustrationer.. men ortoooligt lärorikt !



Kan ju inte säga att resultatet blev lika bra som joakims då, men efter man ha gjort den en massa gånger till så :)

i fredags hade vi avslutningsfest och igår va det dags att skiljas från alla underbaringar ! Var sjukt jobbigt men jag hoppas attt få träffa de flesta inom snart :)
I fredags gick första flyttlasset ner mot huvdstaden så det ända som finns här i läggan nu är sängen och soffan och förhoppningsvis är borta snart.. På söndag jobbar jag sista passet uppe på bylla så vi får väl se när det blir utstädning och grejer.. senast nästa måndag måste jag ju börja dra mig ner över :)


<3

Comments
Postat av: Beffa

Spännande Sara!! Vad roligt att allt verkar gå vägen iaf=) Lycka till!!

2011-01-16 @ 15:48:31
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: moster

GILLA !..nu ska vi leta möbler gumman och din lägnhet kommer att bli gryyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmm

2011-01-16 @ 21:32:50
Postat av: My

Coolt!

2011-02-25 @ 10:01:58
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0