zZZZzzZZzzZZzzzZZ..

vet inte riktigt var jag gör vaken än, för jag skulle nog kunna somna vilken sekund som helst.. men ville bara berätta hur gårdagen var !

 

Rooney Mara var grymt mycket bättre i Rollen som Lisbeth salander, egentligen tycker jag nog att alla roller var lite bättre, men speciellt hon ! i övrigt var filmen sådär.. det blev väl lite för mycket Hollywood, vilket vi alla tyckte.. för mycket klippa och klista, gillade dock att det var lite mer råa scener (eller att vissa scener var råare..) men det blir inte högsta betyg tyvärr !

 

 

brukar inte gilla den lite förkorta luggen, men på henne är den grym !



.. efter bion gick jag och syrran och träffade ida, drack lite öl och snackade skit! huur trevligt som helst. När syrran åkte hem drog jag och Ida vidare, vilket kanske var en dum idé till en börjar, proppfullt med folk överallt ! men vi kom in på magenta, där jag faktiskt aldrig har varit och hade riktigt kul ! dansade som två galningar och svetten rann när vi bestämmde oss för att vi inte orkade mer! och även om jag nu tyckte att vi gick ut i tid, var jag inte hemma i sängen föra halv6 av någon konstig anledning ... så nu ska jag ta igen lite sömn ..

HÖRSHEJ<3


Comments
Postat av: Britt

Tokfior du måste ju va jättetrött nu

2011-12-27 @ 00:20:56
Postat av: cilla

Tokfia....Men man är ju 21 bara en gång i livet

2011-12-27 @ 06:47:08
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0